Sunday, April 24, 2011

Akhirnya

Lama dah tak updated blog.....busy sikit dengan kerja dua,tiga minggu ni..projek pun belum tentu dapat tapi kami dah disuruh buat n cari macam2 info....bagus sebenarnya pada aku sbb boleh tajamkan otak ni ha berfikir...aku ni orang suh buat keje aku buat je....minggu lepas pun sakit dah telinga aku kene sindir dengan pengarah projek....macam kami x buat keje lak padahal nak dapatkan info ingat senang ker?????dah la projek pun belum tentu dapat so nak cari bahan mmg dok depan pc ja....nak g kuar cari bahan kat agensi mmg kene surat la sbb tu mmg prosedur huhuhuhu....so bos kami cari setakat mana yang boleh yg lebih kene tunggu surat k...

Ehh aku bukan nak mengomel pasal keje tapi nak cite pasal pe yg aku dapat masa g PUREEN WAREHOUSE aritu....ni kat bawah ni antara barang yang aku rembat......  n sebahagian aku dah letak kat umah mak...Gambar baju2 x sempat nak tangkap pasal mak dah excited menyusun dlm almari baju anak2 huhuhu.

Ni memang antara barang-barang wajib yang aku akan beli.Botol susu BPA free murah2...de tu RM2 je.Yang RM2 tu aku ambil 2 botol je sbb aku dah pening....Haritu aku bukan pergi sorang tapi dengan sepupu n kawan. Seronok tengok mereka pilih baju-baju anak sbb anak mereka girl n baju-baju girl mmg banyak pilihan.Masa tu akuler tukang jaga barang-barang dorang bila dorang g pilih2 baju. Aku xde la pilih pun sbb sebelum g memang dah pesan kat kawan adik suh simpankan baju so senang sgt keje aku kali ni....next pureen pun mmg ngat nak buat cm tu gak tapi kalo g dengan dorang lagi memang masakler aku sbb aku kene tunggu huhuhuhu

Kali ni rezeki untuk Faris....Banyak baju untuk faris kali ni yang aku dapat...untuk firas pun banyak gak la..baju semua cantik-cantik nanti de masa aku ambil gambar k. Bajet lak kali ni memang paling tinggi dalam semua warehouse pureen yang aku g sebelum ni....x pe balas dendam sebab last warehouse tahun lepas x dapat g n kali ni pun bajet di sponsor oleh hubby tersayang....thanks ek abg....umi sayangkan abg....

K la sampai sini dulu.....chaw

No comments:

Jom Ikut Aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...