Tuesday, March 29, 2011

Seiras Tapi Tak Sama

Apa yang seiras????pe yang sama????hehehehe.... ni ha kat bawah ni cuba tengok n perhati n belek sama tak kami berdua???? Kalo sama cuba cari tang mana huhuhuhu...........


Majoriti orang kata kami sama....dalam erti kata yang lain sebiji @ sejibik...Kalo tanya husband memang sure dia kata mana ada sama....adik muka adikla mana ikut sape2....Kalo mak n apak aku tu la hari2 dia cakap aje yang sama betul kome....ehhh aku pun rasa x sama pun tapi kalo iras2 tu de la....adik n abang faris memang sama

Kalo yang SAMA tu rasa tang RAMBUT je....rambut kami memang jenis mahal ooooo....jenis halus n perang (ala masa kecil je bila dh beso hitam arr)
Kalo SAMA pun tang MULUT...ni sama pasal dua2 masa kecil memang suka nga-nga(ehhh btl ker ejaan aku ni???)
Kalo SAMA pun tang MATA....sekali pandang samaler tapi banyak kali pandang memang lain sebab mata adik sepet ikut mata ayah (belah ayah kan de keturunan cina)

Apa-apapun semua ni anugerah ALLAH kan n bersyukur dengan rupa paras yang sempurna ni.....Sekian saya melaporkan hahahaha....

4 comments:

white rose said...

tang ngange yg mahai tu...

musang berjanggut said...

mulut kot yang sama...Hahahaha

beautiful Life_anum said...

Dilah,ate ikut sape suka ngange tu mestilah ikut mat pudin hehehe....

beautiful Life_anum said...

Ala mmg abg selalu ckp pn umi n adik sama kat mulut ja hahahaha n ayat tambahan abg tu 'jgn adik ikut mulut umi dah la huhuhuhu'

Jom Ikut Aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...