Thursday, January 8, 2009

LETIH.......

Fuh....aku letih sangat2 arini...letih dari pagi tadi dok mengadap komputer je...arini aku banyak keje ye la nak closing mestila banyak keje nak uat...dari pagi aku dok keyin JV(journal Voucher)tok bulan 12 ni...aduh banyak benda nak kene takeup.Nasib baik buat keje 2 org kalo x sampai ke malam pun x hbs keyin lg mcm tahun lepas aku balik kul 8.30mlm...huhuhuhu haru2

Ntahla ttb je dpt arahan dr bos besar suh kitaorg closing awal...padahal UMES x closing lg....tu yg kelam kabut takeup semua benda...katanye bos nak tgk profit ke x...pada firasat aku ntah2 nak dpt bonus kottttttttt....eeeee kalo dapat syukur alhamdulillah ye la x aci la hubby je dpt..umi pun nak gak dpt leh shopping hehehe....

Korang rasa de x kitaorg bonus kali ni??????harap2 de la kan.......dlm bz2 pun sempat lg aku singgah kat blog jap.....dh hbs pun keyin sbnarnya...tggu bos aku blk dr meeting...kami (aku&kak fid ) doa semoga jln jem & bos lmbt masuk ofis & leh kami blk je wawawawa...penatla dh la lapar sgt2 ni...aku x makan pun tgharitadi...harap2 mak masakla ek leh makan jap lg huhuhu(pe pnya anakla kan aku ni....)

Kak fid leh ke kita balik ni????banyak lg nak takeup ni????????

No comments:

Jom Ikut Aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...